М’ясна галузь України відкриває нові ринки – підписано Меморандум

12.05.2021 | 14:03

Учасники угоди  вважають, що зроблено крок до нових ринків збуту, а з часом – і до лідерства

Асоціація «М’ясної галузі» (АМГ) та Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (ДПСС) підписали Меморандум про стимулювання розвитку експорту з України м’яса та м’ясних продуктів.

Підписи під документом поставили виконавчий директор АМГ Микола Бабенко та голова ДПСС Владислава Магалецька, інформує прес-служба Асоціації.

Головною метою Меморандому є взаємодія для популяризації та збільшення споживання м’яса в Україні, що призведе до стабілізації цін на ринку м’яса та м’ясних продуктів, свиней, ВРХ та птиці, а також дії, спрямовані на формування стабільного та прогнозованого ринку, забезпечення українського споживача поживними і доступними продовольчими продуктами.

За словами Бабенка, з підписанням Меморандуму м’ясопереробні підприємства наблизилися до відкриття нових ринків збуту м’яса та м’ясної продукції українського виробництва.

«Ми вважаємо, що співпраця з Держпродспоживслужбою – це важливий крок, що наближає нас до відкриття нових ринків збуту, а з часом і лідерства у глобальному ринку – фундаментальні задачі, якими зараз займається Асоціація, - сказав Бабенко, коментуючи подію.

За його словами, після підписання Меморандуму учасники угоди «очікують якісної та злагодженої спільної роботи АМГ та ДПСС, результатом якої стане вагоме представлення українських виробників на міжнародному ринку м’яса».

Своєю чергою, Магалецька наголосила, що ДПСС «всебічно сприятиме підтримці українських виробників м’яса та м’ясних продуктів у міжнародній торгівлі, створенню нових можливостей та розвиткові м’ясної галузі в цілому».

 

 

Вона повідомила, що сьогодні ДПСС активно провадить перемовини щодо погодження ветеринарних сертифікатів з КНР, Індією, Канадою, Малайзією, Мексикою, Південною Кореєю та іншими державами. Її завданням є подолання технічних перешкод у торгівлі та забезпечення державних гарантій щодо дотримання вимог країн-партнерів.

Як зазначається, АМГ надає усім м’ясопереробним підприємствам-учасникам асоціації, незалежно від їх потужностей, рівні можливості для масштабування своїх бізнесів, збільшення збуту продукції та рентабельності бізнесу. АМГ також надає підтримку учасникам у проведенні переговорів та презентації своїх товарів, підготовці та старту їх експорту, розвиває цим м’ясну галузь, а також галузь вирощування.

Керівництво АМГ вважає, що попит на українські товари у глобальному ринку буде стимулювати українських виробників нарощувати поголів’я свиней, птиці, ВРХ та ДРХ.

Меморандум передбачає проведення щороку Місяця м’яса в Україні. Метою цього заходу є стимулювання попиту та споживання м’яма та м’ясних продуктів.

«Спільними діями, - наголосив Бабенко, - ми зможемо підняти рівень споживання м’яса в Україні до 80 кг/рік на одну особу.

Також Асоціація прагне розвитку усього ланцюга м’яса і м’ясних продуктів в Україні та запрошує нових учасників, йдеться у повідомленні.

Читайте також